Dažniausi

Pagrindiniai klausimai

Norėdami užsiregistruoti mūsų teikiamoms paslaugoms, prašome užpildyti registracijos formą mūsų svetainėje arba susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37061118644.

Mokėjimą už paslaugas galite atlikti bankiniu pavedimu, kredito kortele arba atsiskaitymu grynaisiais atvykus į mūsų biurą.

Jei susidūrėte su bet kokiais paslaugos veikimo sutrikimais, nedelsdami praneškite mums el. paštu info@kesauga.lt arba telefonu +37061118644. Mūsų techninės priežiūros komanda nedelsiant reaguos į jūsų užklausą.

Žmonės domisi

Kiti klausimai

Taip, mes siūlome paslaugų demonstraciją, kad galėtumėte įsitikinti, jog mūsų siūlomos paslaugos atitinka jūsų lūkesčius. Norėdami susitarti dėl demonstracijos, susisiekite su mūsų pardavimų skyriumi.

Suteikiame garantiją visoms mūsų teikiamoms paslaugoms, kurios apima nemokamą techninę priežiūrą ir gedimų šalinimą garantinio laikotarpio metu. Garantija visai įrangai yra suteikiame 2 metams.

Pirminė sąmata yra nemokama, kad galėtumėte įvertinti paslaugų apimtį ir kaštus prieš įsipareigojant.

Visiems

Dažniausiai užduodami
klausimai

Jei nerandate atsakymo į savo klausimą žemiau, nedvejodami kreipkitės į mus.

Taip, mes imamės visų būtinų priemonių užtikrinti, kad jūsų duomenys būtų saugomi ir tvarkomi laikantis aukščiausių saugumo standartų.

Paslaugos įdiegimo laikas priklauso nuo pasirinktos paslaugos ir jūsų poreikių, bet paprastai tai užtrunka nuo kelių valandų iki kelių dienų.

Paslaugos plano pakeitimui susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi, ir mes padėsime jums rasti optimaliausią sprendimą.

Taip, mūsų paslaugas galima naudoti užsienyje, tačiau tam gali būti taikomos papildomos sąlygos arba mokesčiai. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.

Techninę pagalbą galite gauti bet kuriuo paros metu, skambindami į mūsų techninės pagalbos numerį arba siųsdami užklausą el. paštu.

DUK